Telpol II
Telpol II Twoje konto
login
hasło
Koszyk Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty.
Szukaj
Automatyka bramowaAGDAkcesoria samochodoweAkcesoria komputeroweAkcesoria medyczneAkcesoria telefoniczneAkcesoria TV - SATAkcesoria GSMAkumulatory żeloweAnteny TV - SATArt. elektryczneChemiaKable w rolkachKable połączeniowe (Przyłącza)Materiały eksploatacyjneMiernikiMikrofonyMonitoringNarzędzia-zaciskarkiRadia samochodoweRejestrator samochodowySłuchawkiTelefony bezprzewodoweTelefony przewodoweUPS-yZasilacz
REKLAMACJE kategoria

 Serwis TELPOL II pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

     Warunki gwarancji i reklamacji

  1. Firma TELPOL II udzieli Kupującemu na dostarczany Towar 12-miesięcznej gwarancji, rozpoczynającej się w dniu jego sprzedaży, chyba, że na dany Towar jest ustalony inny okres gwarancji. Nasza firma gwarantuje poprawne działanie Towaru oraz usunięcie wad ujawnionych w okresie objętym gwarancją.
  2. Udzielona gwarancja uprawnia Kupującego do żądania usunięcia wad Towaru.
  3. Gwarancja nie obejmuje:
    • wad i usterek towaru powstałych podczas transportu, 
    • wad i usterek spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub działaniem czynników zewnętrznych, takich jak np. powódź, pożar, niekorzystne warunki atmosferyczne itp.,
    • wad i usterek powstałych na skutek przeróbek, zmian oprogramowania, błędnej konfiguracji lub napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione, 
    • konserwacji i przeglądów okresowych, 
    • wymiany baterii. 
  4. Na potrzeby stwierdzenia wady reklamowanego towaru, Reklamujący wysyła na swój koszt Towar w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem wyposażenia na adres Firmy TELPOLII z dopiskiem SERWIS na koszt własny.
  5. TELPOL II rozpatrzy Zgłoszenie Reklamacyjne w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym będzie dysponował do zbadania wadliwym Towarem wraz z dokumentem sprzedaży, (jeżeli towar został sprzedany do klienta) i pisemnym opisem występującej usterki. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, a o fakcie tym Klient zostanie powiadomiony. W przypadku braku załączenia opisu występującej  usterki TELPOL II zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu rozpatrywania reklamacji do momentu uzyskania kompletu wymaganych informacji i dokumentów.
  6. W przypadku gdy towar będzie miał nieczytelne numery seryjne, TELPOL II zastrzega sobie prawo do odesłania reklamowanego towaru na koszt Reklamującego bez rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego.
  7. Koszty konserwacji i czyszczenia, jak również koszty ekspertyz, w wyniku których nie stwierdzono uszkodzeń lub stwierdzono uszkodzenia powstałe z winy Reklamującego, obciążają Reklamującego.
  8. W przypadku, gdy usunięcie wad towaru jest niemożliwe lub wiąże się z nadmiernymi kosztami, TELPOL II uprawniony jest, niezależnie od żądania Reklamującego, do wymiany Towaru na wolny od wad.
  9. TELPOL II dołoży wszelkich starań, by zasadne reklamacje były zrealizowane w terminie 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia.TELPOL II zastrzega sobie również prawo do wydłużenia okresu rozpatrzenia reklamacji do 28 dni roboczych w sytuacjach nietypowych.
  10. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa do pobrania
KONTAKT Z HANDLOWCEM
nr telefonu +48 52 345 27 31
adres e-mail hurtownia@telpol2.com.pl
PROMOCJE
promocje Wzmacniacz antenowy przelotowy 20DB, 5-12V W20. promocje
13,41 zł brutto

promocje Szybkozłącze G-55 Gniazdo zasilania DC 2.1/5.5 /Kamery promocje
1,23 zł brutto

promocje Uchwyt cybant do łączenia masztów 6x15cm promocje
9,35 zł brutto

STATUS PRZESYŁKI
DHL
Hobby i rozrywka Bydgoszcz