REKLAMACJE 

Serwis TELPOL II pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
Warunki gwarancji i reklamacji
- Firma TELPOL II udzieli Kupującemu na dostarczany Towar 12-miesięcznej gwarancji, rozpoczynającej się w dniu jego sprzedaży, chyba, że na dany Towar jest ustalony inny okres gwarancji. Nasza firma gwarantuje poprawne działanie Towaru oraz usunięcie wad ujawnionych w okresie objętym gwarancją.
- Udzielona gwarancja uprawnia Kupującego do żądania usunięcia wad Towaru.
- Gwarancja nie obejmuje:
- wad i usterek towaru powstałych podczas transportu,
- wad i usterek spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub działaniem czynników zewnętrznych, takich jak np. powódź, pożar, niekorzystne warunki atmosferyczne itp.,
- wad i usterek powstałych na skutek przeróbek, zmian oprogramowania, błędnej konfiguracji lub napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione,
- konserwacji i przeglądów okresowych,
- wymiany baterii.
- Na potrzeby stwierdzenia wady reklamowanego towaru, Reklamujący wysyła na swój koszt Towar w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem wyposażenia na adres Firmy TELPOLII z dopiskiem SERWIS na koszt własny.
- TELPOL II rozpatrzy Zgłoszenie Reklamacyjne w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym będzie dysponował do zbadania wadliwym Towarem wraz z dokumentem sprzedaży, (jeżeli towar został sprzedany do klienta) i pisemnym opisem występującej usterki. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, a o fakcie tym Klient zostanie powiadomiony. W przypadku braku załączenia opisu występującej usterki TELPOL II zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu rozpatrywania reklamacji do momentu uzyskania kompletu wymaganych informacji i dokumentów.
- W przypadku gdy towar będzie miał nieczytelne numery seryjne, TELPOL II zastrzega sobie prawo do odesłania reklamowanego towaru na koszt Reklamującego bez rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego.
- Koszty konserwacji i czyszczenia, jak również koszty ekspertyz, w wyniku których nie stwierdzono uszkodzeń lub stwierdzono uszkodzenia powstałe z winy Reklamującego, obciążają Reklamującego.
- W przypadku, gdy usunięcie wad towaru jest niemożliwe lub wiąże się z nadmiernymi kosztami, TELPOL II uprawniony jest, niezależnie od żądania Reklamującego, do wymiany Towaru na wolny od wad.
- TELPOL II dołoży wszelkich starań, by zasadne reklamacje były zrealizowane w terminie 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia.TELPOL II zastrzega sobie również prawo do wydłużenia okresu rozpatrzenia reklamacji do 28 dni roboczych w sytuacjach nietypowych.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa do pobrania
KONTAKT Z HANDLOWCEM
+48 52 345 27 31
hurtownia@telpol2.com.pl
PROMOCJE
Wzmacniacz antenowy przelotowy 20DB, 5-12V W20. 
13,41 zł brutto
Szybkozłącze G-55 Gniazdo zasilania DC 2.1/5.5 /Kamery 
1,23 zł brutto
Uchwyt cybant do łączenia masztów 6x15cm 
9,35 zł brutto
STATUS PRZESYŁKI


PROMOCJE


13,41 zł brutto


1,23 zł brutto


9,35 zł brutto
STATUS PRZESYŁKI

